Grąžinimas ir garantinis aptarnavimas

Meniu

Prekių grąžinimo ir garantinio aptarnavimo taisyklės

Garantinis aptarnavimas - prekė yra brokuota arba sugedo

Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite į UrmoKaina.lt garantinio aptarnavimo punktą adresu Žemaitės g. 22, Vilnius. Prekes pristatant garantiniam aptarnavimui kartu reikia pateikti prekės dokumentus. Prekės aptarnavimui turėtų būti pristatomos pilnos komplektacijos (siekiant tiksliai nustatyti gedimo pobūdį) ir švarios (už nešvarių prekių valymą prieš aptarnavimą gali būti imamas minimalus 10 € valymo mokestis arba prekė gali būti nepriimama garantiniam aptarnavimui (aktualu darbo įrankiams ir panašioms prekėms)).

Prieš išsiunčiant prekę garantiniam aptarnavimui, prašome prie siuntos pridėti užsakymo numerį, kuris buvo atsiųstas įsigijus prekę, taip pat kuo detaliau aprašyti gedimą. Kai tik prekė bus suremontuota arba ją nuspręsta pakeisti nauja, Jus informuosime el.paštu ar telefonu.

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-30 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

Atkreipiame dėmesį, kad:
visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą, apmoka Pirkėjas;

Jei turite klausimų dėl prekės garantinio taisymo, prašome susisiekti su mumis el.paštu: [email protected] arba telefonu darbo dienomis nuo 10 iki 18 val. 85 233 5522

Prekes siųskite adresu:

UAB Urmo grupė
Žemaitės g. 22
03201 Vilnius
86 188 1824

Arba pristatykite OMNIVA paštomatu:

Pavadinimas: 
Vilniaus REZUS Žemaitės paštomatas
Adresas: Vilniaus apskr., Vilniaus m. sav., Vilniaus m., Žemaitės g. 22
Paštomato kodas: 99559
Gavėjo tel. numeris: 86 188 1824

Kokybiškų internetu pirktų prekių grąžinimas

Pirkite drąsiai!

Jeigu internetu įsigyta prekė neatitiks Jūsų lūkesčių per 14 dienų galėsite ją grąžinti ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus. Grąžinama prekė turėtų būti nenaudota, pilnos komplektacijos, nepraradusi prekinės išvaizdos ar kitaip nesugadinta, su tvarkinga originalia pakuote.

Prekių grąžinimo formą galite atsisiųsti čia.

Nekokybiškų prekių grąžinimas

Visoms mūsų parduodamoms prekėms yra taikoma kokybės garantija (išskyrus prekes iš skyriaus "prekės su defektais").
Gavus nekokybišką prekę galite apie tai pranešti mums elektroniniu paštu [email protected], telefonu 85 233 5522 arba atvykę pas mus adresu Žemaitės g. 22, Vilnius. Rekomenduojame prieš siunčiant prekę mums apie galimą prekės gedimą pasikonsultuoti telefonu. Gavus prekę su mechaniniais pažeidimais prašome apie tai pranešti ne vėliau kaip per 7 dienas!
Nekokybiškos prekės priklausomai nuo gedimo pobūdžio gali būti: remontuojamos, keičiamos naujomis, keičiamos analogiškomis, atitinkamai sumažinama prekių kaina arba grąžinami sumokėti pinigai.

Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

Kokybiškų pirktų ne internetu prekių grąžinimas

Įsigydami ne maisto prekes parduotuvėje, turite keturiolika dienų, per kurias nuo prekės įsigijimo galite pakeisti nusipirktus daiktus analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais.

Vis dėlto, reikėtų įsidėmėti, kad galite pasinaudoti prekių grąžinimo teise, tik tuomet, jeigu jūsų įsigytas daiktas nebuvo naudojamas, yra nesugadintas, nepraradęs prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi daikto pirkimą iš pardavėjo įrodančius dokumentus.

Tradicinėje prekyboje pirkėjo galimybės grąžinti tinkamos kokybės prekes yra labiau apribotos nei, pavyzdžiui, sudarant nuotolines sutartis ar sutartis ne prekybos patalpose, kadangi vartotojai įsigydami prekes tradicinėse parduotuvėse turi galimybę daiktus pamatyti gyvai, juos pasimatuoti, palyginti ir įvertinti. Pirkėjai neturėtų praleisti to pro akis ir šiomis sąlygomis pasinaudoti atidžiai rinkdamiesi prekes.

Atkreipkite dėmesį

Bene didžiausia kliūtis, kuri vartotojams neleidžia pasinaudoti teise grąžinti kokybišką prekę, tai, kad žmonės nepakankamai žino savo, kaip vartotojų teisių arba tiksliai nežinodami, per kiek laiko gali grąžinti kokybiškas prekes, pralaukia daugiau kaip 14 dienų. Taip pat neretai pasitaiko, kad pirkėjai išmeta originalią pakuotę, be kurios prekės pardavėjas gali nepriimti.

Taip pat labai svarbu atsakingai ir atidžiai rinktis tuos daiktus, kurie yra įtraukti į prekių, kurias galima grąžinti tik pardavėjui sutikus, sąrašą. Pavyzdžiui, artėjant šventėms pirkdami vaikams dovanų žaislus, tėvai turėtų būti dėmesingi rinkdami žaislus, nes jie ne visada atrodo taip, kaip pavaizduota ant pakuotės, o juos galima grąžinti tik pardavėjui sutikus. Todėl gerai apžiūrėkite daiktą, prieš jį pirkdami, nes dėl neapsižiūrėjimo ir neatidumo nuperkami daiktai, kurie neatitinka vartotojo lūkesčių..

Kuomet įsigyjate elektrotechnikos prietaisus, skirkite truputėlį laiko ir perskaitykite naudojimo instrukciją, ypač, kai nežinote, kaip deramai įrenginiu naudotis ir vėliau jį gali tekti grąžinti.

Kokybiškos prekės, kurių negalima grąžinti

Mažmeninės prekybos taisyklės išskiria sąrašą daiktų, kurie yra negrąžintini. Įsigiję ne internetu pirkėjai neturi teisės grąžinti:

tabaką ir tabako gaminius;
parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus;
fotografijos ir kinematografijos prekes;
spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius;
audinius;
kiliminę grindų dangą (išskyrus kilimus ir kilimėlius),
megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius;
kūdikių drabužėlius;
pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius;
siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius;
liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius;
perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius (išskyrus dirbtinę bižuteriją);
mašinas ir mechaninius įrenginius;
elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus;
antžeminio transporto priemones;
laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius
optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus;
laikrodžius;
muzikos instrumentus;
ginklus ir šaudmenis;
baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus;
žaislus, žaidimus (išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis);
meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus;
naudotas prekes, įsigytas specializuotose parduotuvėse ar turgavietėse
augalus, gyvūnus ir tinkamos kokybės maisto prekes;
sveriamas ir matuojamas prekes, kurios pirkėjo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos ir pan.

PASTABA! Jeigu Jūsų įsigyta prekė patenka į negrąžintinų prekių sąrašą, bet Jūs nesate ja patenkintas, vis tiek galite kreiptis į mus ir mes būtinai pasistengsime padėti surasti tinkamą sprendimą.

Prekių grąžinimo adresas:

UAB Urmo grupė

Žemaitės g. 22
03201 Vilnius
85 233 5522